Curl Power

31 lip 2013

Nie na temat... O blogach

Przy okazji konkursu na blogu Na wsi w Japonii zmobilizowałam się do tego wpisu. 
Blog czytam prawie od początku jego istnienia i bardzo polecam! Tak samo, jak książkę autorki bloga :)

Wcześniej mało wiedziałam o Azji, ale lektura blogów takich, jak Na wsi w Japonii, Azja od kuchni (który przeczytałam tak, jak Na wsi w Japonii od deski do deski, warto!) czy Skok W Bok sprawiła, że chętniej sięgam po książki o Azji i nie miałaby nic przeciwko wakacjom tam spędzonym.

Do czytania blogów, używam czytnika Slick RSS, który wybrałam po przetestowaniu chyba wszystkiego, co wpadło mi w ręce ;)
Więc jeśli ktoś szuka prostego i szybkiego czytnika RSS, to polecam.


P.S.
Jeśli trafi tu ktoś uczący się języka japońskiego lub w zasadzie jakiegokolwiek innego ;) to warto zajrzeć na blog All Japanese All The Time.